Jak kupować

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Jak kupować

– wybierz interesującą Cię kategorię produktów
– sprawdź kolorystykę
– wybrany produkt wrzuć do koszyka
– gdy skończysz już zakupy idź do kasy
– wpisz swoje dane
– podaj hasło jeżeli jesteś nowym użytkownikiem
– wybierz formę płatności, dostawcę i czas dostarczenia
– teraz już możesz sprawdzić na swojej poczcie stan Swojego zamówienia i czekać na przesyłkę.

Sklep internetowy, działający pod adresem www.wlos.com.pl , prowadzony jest przez ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska, nr NIP 113-217-24-25, nr Regon 016088382, z siedzibą w Warszawie przy ul. Zamoyskiego 43.

Regulamin zakupów

    1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
    2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę: www.wlos.com.pl .

Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  2. Do każdego zamówienia wystawiana jest paragon jako dowód zakupu, który jest wysyłany razem z paczką do klienta.
  3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  4. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy
    Przesyłki dostarcza:
    Poczta Polska – przesyłka priorytetowa, czas dostawy 2 dni (paczki pocztowe wysyłamy we wtorki i piątki)
    DHL – przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy
  5. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    – przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier;
    – kartą kredytową,
    – przelewem bankowym na konto sklepu.
  6. Przesyłki zagraniczne wymagają wcześniejszej przedpłaty.
  7. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Każdy zakupiony produkt musi być zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
    Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy oraz odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  8. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta
  9. Reklamacje.
    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adresem sklepu:
    ROKOKO S.C.; ul. Zamoyskiego 43, 03-801 Warszawa.
    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
    Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania ), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]